Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ja sice mam diskuze o vesmiru rad, ale nejsem dost povolany k tomu se vyjadrovat k vasi teorii, jelikoz mi chybi dostatek vzdelani o funcnosti vesmiru, abych mohl posoudit. Jenze nemusi byt kazdy matematik, aby neco s toho pochopil. Muzete mi alespon odpovedet, a pokud je to naivni otazka, omlouvam se, ale rad bych si ujasnil, jak se ve vesmiru sleduje cas, kdyz podle meho nazoru cas je zjistitelny v nejake soustave, jako je nase slunecni, tedy obihani zeme okolo slunce vezne cas,tedy 365 dni a tim padem se z toho da vyvodit vse ostatni. Ja se ale na slovo cas diva nekdo kdo je venku ze slunecni soustavy, cim se ridi? Kde je ten bod, ze ktereho vychazi aby urcil den, mesic rok? Aby si rekl, tak nam zbyva jeste 5 let nez doletime na XY. Zeptal jsem se logicky? Muzete mi na to neco odpovedet?

0 0
možnosti
PD

P80a67v32e44l 16D48u89d70r

11. 10. 2013 10:18

Myslím, že každý si určuje čas, jak mu to vyhovuje. Ve vesmíru by se mohl definovat pomocí rychlosti světla ve  vakuu. A v článku, který jsem citoval, nazývají SN typu Ia kosmologickými hodinami. Tedy mají za to, že před 4 mld. roků čas běžel stejně rychle jako dnes.

0 0
možnosti
JP

J89o96s35e59f 16P23o42t46r

11. 10. 2013 0:11

Plochý vesmír neznamená euklidovský,  termínem plochost  vesmíru  se označuje poměr hmoty k rychlosti rozpínání vesmíru. Buď převažuje hmota a vesmír opět zkolabuje, nebo převažuje energie a vesmír se bude nekonečně rozpínat. Náš vesmír je plochý, to znamená na hranici mezi kolapsem a večným rozpínáním a s malou převahou k věčnému rozpínání

0 0
možnosti
PK

http://en.wikipedia.org/wiki/Shape_of_the_Universe#Flat_universe

tady čtu něco trochu jiného. Ne, že bych wikipedii na 100% důvěřoval, ale četl jsem to i jinde. Tohle sem dávám jen jako rychlý odkaz.

0 0
možnosti
Foto

Kolego, upřímně obdivuji vaši snahu. Jsou zde tací, co píší kvůli karmě, ale i tací, co píší pro radost. Vy patříte jednoznačně do té první skupiny, já někde "mezi" - když se setká článek s ohlasem a dostane karmu, lhal bych, kdybych tvrdil, že mi to je jedno.

Jsem též přesvědčen o existenci mimozemských civilizací neboť logika nekonečnosti vesméru to přímo předurčuje. ALE ! Vy píšete o středu vesmíru. To dle mě, právě s ohledem na tu nekonečnost, logiku nemá. Můžete mi váš pohled na exitenci středu něčeho, co je nekonečné, objasnit. Děkuji.

0 0
možnosti
PD

P34a18v23e14l 71D70u76d79r

10. 10. 2013 22:55

Pokud uznáváme teorii velkého třesku, pak vesmír není nekonečný, když se rozpínal konečnou rychlostí po dobu 13,7 mld. roků.

0 0
možnosti
  • Počet článků 197
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Vystudoval strojní fakultu VUT Brno, bývalý konstruktér a projektant obuvnických strojů, potom podnikatel ve strojírenství, nyní důchodce, bydlí ve Zlíně,nezávislý publicista publikující v Pravém prostoru a EP Shark, amatérský klimatolog se zaměřením na klimatické změny a Nový zelený úděl, atd.
 Nyní řeší hlavně původ nových variant koronaviru SARS-CoV-2, tedy  příčiny pokračování  pandemie. 

Seznam rubrik