Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P11e71t84r 26U15h58e25r

12. 6. 2016 10:47

A co máte na tu domobranu, vycházkové hole se zvonkem a placatkou? Jinak jako spolek důchodců dobrý, aspoň nesedíte doma u Šlágr TV. :-D

P.S. Bydlím přímo na hranicích a o uprchlíka jsem tu ještě nezavadil. A to jich je údajně na druhé straně hranice několik stovek.

3 1
možnosti

Vzpomínám si na názvy různých "domobran" například SA a LM.[>-]

3 2
možnosti

Jinak ty turistické výlety vám ze Zlína k nám do Sudet jenom prospějí. Je tu krásně, uprchlík ani jeden, tak se věnujte turistice a krásám přírody. Pak o tom můžete napsat blog, Jak jsem lovil uprchlíky.;-D

4 1
možnosti

Ten perex mě tak rozesmál, že jsem to dál nečetl.;-D

0 1
možnosti

Chápu,Blok proti islámu se rozpadl,Konvička vyšuměl do prázdna,ale bojovně "vlastenecky" naladění dědové potřebují blbnout dál....to je tedy komedie;-)

5 1
možnosti

Nedalo mi to a tak jsem se na ten index podival. Mame byt na co hrdi, opravdu jsme sestou nejmirumilvnejsi zemi zemi ze 163.

Pratelum V.V.Putina to nedoporucuju cist. Oni ti brati slovane jsou na miste 151.

5 2
možnosti

P54a64v73e12l 10D89u94d46r

12. 6. 2016 9:47

Zatímco přátelé Obamy mohou jásat, USA jsou na 103. místě.

2 1
možnosti

měli by vás zavřít...

1 8
možnosti

Vás taky, ale do blázince

3 1
možnosti
  • Počet článků 197
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1155x
Vystudoval strojní fakultu VUT Brno, bývalý konstruktér a projektant obuvnických strojů, potom podnikatel ve strojírenství, nyní důchodce, bydlí ve Zlíně,nezávislý publicista publikující v Pravém prostoru a EP Shark, amatérský klimatolog se zaměřením na klimatické změny a Nový zelený úděl, atd.
 Nyní řeší hlavně původ nových variant koronaviru SARS-CoV-2, tedy  příčiny pokračování  pandemie. 

Seznam rubrik